A magyar csapat mind a négy tagja keresőmarketinget tanul a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján, és egy számítógép-kölcsönzéssel foglalkozó családi vállalkozás honlapjának az online marketingkampányával neveztek be a versenyre.
A szervezők célja az volt, hogy lehetőséget adjanak a diákoknak az elméleti tudásuk kipróbálására, a gyakorlati megmérettetésre. „Eredetileg arra gondoltunk, hogy csak kétszáz csapat vesz részt a versenyen, ekkora érdeklődésre nem számítottunk. Érdekes, hogy csak Magyarországról több mint 150 csapat nevezett, megelőzve több nyugat-európai országot” – mondta Peresztegi Zoltán, a cég hazai képviselője az eredményhirdetésen.
A „világbajnok” egy ausztrál csapat lett a Nyugat-Ausztráliai Egyetemről. Ők egy helyi falmászóterem honlapját hirdették. Az EMEA régió első helyezettje, a Berni Egyetem csapata egy svájci utazási iroda kampányát vitte sikerre, az amerikaiak közül pedig a Pennsylvaniai Egyetem hallgatói nyertek egy turisztikai weboldallal. Az ázsiai és Csendes-óceáni régió győztesei Ausztráliai Üzleti Szakiskolában tanulnak, és egy pékséget népszerűsítettek.