A társaság a 2010 március végén zárult pénzügyi évben mintegy 1 milliárd forint árbevételt ért el, gyakorlatilag ugyanannyit, mint a korábbi pénzügyi évben, miközben több termékük eladása a darabszámot tekintve kétszeresére-négyszeresére növekedett
Az ügyvezető elmondta: az árbevétel alapvetően azért nem nőtt, mert eközben a készülékek ára nagymértékben esett, s jelentősen csökkentek a kellékanyag-eladások is. A cégek a korábbinál jóval kevesebbet nyomtatnak, s lehetőség szerint ahhoz is olcsóbb anyagokat használnak.
Az idei évet a választások és az adóváltoztatások határozzák meg, de Érdi-Krausz Gábor úgy vélte, 2010 sok jót hozhat. Az OKI bízik a kereslet növekedésében. A cégnek különösen jó lenne, ha az új kormány a kis- és középvállalkozások pozícióját erősítené, mivel a japán cég ebben a szegmensben rendelkezik a legerősebb kínálattal.