A legnagyobb növekedés, több mint 24 százalék, a mediterrán térségbe vivő járatokon volt tapasztalható, ezt a 19 százalékos Kelet-Európai régió követi. A Malév az idei júliusban a versenytársak férőhely-kihasználtságát meghaladó mértékű, 80 százaléknál magasabb átlagos kihasználtságot könyvelhetett el. A kapacitáskihasználtság legerőteljesebben a kelet-európai régióban javult. Júliusban a Malév legnépszerűbb, szinte teltházzal közlekedő járatai: Várna, Burgasz, Pristina, Helsinki, Tel Aviv, New York, Toronto, és a júniusban indított Malaga voltak.
A Malév az erős konkurencia ellenére is növelni tudta utasszámát nem utolsó sorban a tavasszal és nyár elején indított, új desztinációinak is köszönhetően. A társaság a nyári menetrendben 9 új járatot indított Európa különböző pontjaira, melyeket az előzetes piackutatások alapján a megnövekedett (Cork, Oslo, Göteborg), illetve szezonális (Burgasz, Malaga, Konstanca) utasforgalom indokolt.
Váltás a NER-kommunikáció csúcsain: Balásy Gyula mellé beszállt a milliárdos igazgatónő
Az új társügyvezető a kiszervezett munkák révén közel ötmilliárd forinttal gazdagodott az elmúlt években.