A Jaguar márka magyarországi forgalmazásával foglalkozó Cél Motors márkaigazgatója emlékeztetett arra, hogy 2003-ban jelent meg a piacon a márka XType dízel modellje, amellyel a gyár a tömegautók mellett a prémium kategóriával szemben is egyre inkább megjelenő igényre reagált.
Az igazgató tájékoztatása szerint a Magyarországon eladott Jaguar gépkocsik 80 százaléka dízel. A Cél Motorshoz tartozó képviseleti irodák az idén júliusig 40 Jaguart adtak el. Az idei terv mintegy 100 autó eladása, a tavalyi 97 darab után. A cég arra számít, hogy az XJ és az új XType modellek gyártásának szeptemberi megindulása után jelentősen nő a rendelésállomány.
Évtizedes tapasztalatra cáfol rá a Tisza Párt – mit mutatnak a széttartó kutatások?
Magyar Péter pártjának berobbanását a Momentum sínylette meg a legjobban: az áprilisi közvélemény-kutatások átlaga szerint nem jutna be az EP-be. Mindenki más is gyengült, így a Fidesznek is porladt a támogatottsága, de a várható mandátumainak száma márciushoz képest nem csökkent.