Az Alexgraphics feladata egy felhasználóbarát, ugyanakkor klasszikus és elegáns megjelenésű honlap megtervezése és elkészítése volt. A koncepció kialakításánál elsődleges szempontként szerepelt az üzlet és a forgalmazott prémium márkák (Lancel, Misaki, Baccarat, St. Dupont stb.) elegáns bemutatása az interneten.
A honlap arculatával tükrözi az üzlet exkluzív jellegét, folyamatosan informálja az érdeklődőket a forgalmazott márkákkal kapcsolatos hírekről, újdonságokról, akciókról és ízelítőt nyújt az üzlet választékából is. Eleganciájával és visszafogott dinamizmusával az érdeklődőket arra sarkalja, hogy a honlap áttekintése után személyesen is felkeressék az üzletet.
A honlap természetesen lehetőséget kínál, hogy az ékszerek, divat kiegészítők világa iránt érdeklődők feliratkozhassanak a Glamour
Boutique hírlevelére, így első kézből kaphatnak információkat, érdekes híreket a témához kapcsolódóan.
A honlap megformálását és folyamatos, zökkenőmentes frissíthetőségét az Alexgraphics által fejlesztett tartalommenedzsment tette, teszi lehetővé. Az átlátható és könnyen kezelhető szerkesztőségi rendszer segítségével a honlap teljes tartalma internet kapcsolat segítségével
helytől és időtől függetlenül, egyszerűen, gyorsan változtatható. A felhasználóbarát adminisztrációs felületnek köszönhetően a változtatások végrehajtása nem igényel speciális programozói ismereteket.
www.glamourboutique.hu
www.alexgraphics.hu
![](https://24.hu/app/uploads/2024/07/azbej-tristan-320x180.png)
Miért Csád és miért Orbán Gáspár? – Tusványoson kérdeztük a külügyminisztérium államtitkárát
Tusványoson előadást tartott a külügyminisztérium államtitkára, Azbej Tristan, aki a Hungary Helps Program megvalósításáért is felel. Ez az az ügynökség aminek a kormány 817 millió forintot adott egy csádi központ létrehozására.