A győri székhelyű cég tulajdonosa négy hónappal ezelőtt vette át az áruház üzemeltetését az eredeti tulajdonostól, a Skála-Coop Rt.-től. Az alig 120 nap alatt az állandóan visszatérő törzsvásárlók száma meghaladta az ötezret. A forgalom növelését és a vásárlók bizalmát főképp azzal érték el, hogy személyes formában is kikérték a vásárlók véleményét az árukínálatról. Az ünnepek előtti napokban a náluk vásárolt árukat kérésre – ingyenesen – díszcsomagolásban adják át a vásárlóknak. Azok, akik bizonytalanok a megajándékozandó ízlésében, ajándékutalványt is vásárolhatnak szeretteiknek, melyet a következő év végéig válthatnak be.
A Skála Metro Áruház a jótékonyságból is kiveszi részét karácsony előtt; az egyik kereskedelmi rádió partnereként ajándékutalványokat ad a rászorulóknak.
Már a videójátékokban is lejárt a magányos harcosok ideje
Már a játékok világában sem bírunk egyedül lenni: legyen szó kis droidról, hű barátról vagy éppen a pszichózisban szenvedő főhős belső hangjairól, valaki mindenképp beszél hozzánk. De vajon miért szaporodtak el a kísérők a videójátékokban?