Abramovics hangsúlyozta: az AiRUnion szövetség problémáinak és a Malévnak nincs közük egymáshoz, mivel az egyik vállalkozásból a másikba nem visznek pénzt, a problémákat annál a társaságnál oldják meg, ahol felmerülnek.
A magyar légitársaság ugyanazzal a nem kevés gonddal küzd, mint a világ többi légitársasága, például a magas üzemanyagárakkal és a likviditási válsággal, de minden tekintetben jól strukturált, s ezért kevésbé készületlenül érte a válság, mint az orosz társaságokat – mondta Abramovics. „No és persze jelentős munkát végeztünk másfél év alatt a veszteségek csökkentése terén. Jelenleg a Malév a flotta átalakításával foglalkozik – mondta Abramovics.
Arra a kérdésre, hogy az ígéreteknek megfelelően idén nyereséges lesz-e a Malév, kitérően válaszolt: leépítés folyik, s mivel a veszteségek struktúrája átalakult, most van átdolgozás alatt az üzleti terv, de a világ civil légi közlekedésében idén 6,2 milliárd dollár veszteségre számítanak.
Abramovics tulajdona cégén, az Airbridge révén a Malév 49 százaléka.