Februártól több hónapnyi fejlesztést és tesztelést követően arculatában és struktúrájában is modernebb formában fogadja a látogatókat a kereskedelmi csatorna internetes oldala, a tv2.hu. Az új site tervezését és fejlesztését teljes egészében a TV2 belső fejlesztői csapata végezte.
Az oldalon 2007-től mintegy 45 ezer videó található, amelyek között visszamenőleg dátum szerint is lehet keresgélni. A megújult tv2.hu oldalon a képernyőn már látott tartalmak, a vágatlan és a csak itt megtekinthető kulisszavideók veszik át a vezető szerepet, a szöveges tartalom pedig jelentősen visszaszorul.
A jellemzően videó alapú site-okon a felhasználók sok időt töltenek videónézéssel, ezért az új tv2.hu oldal szürkésfekete hátteret kapott. A döntésben a csatorna nemzetközi trendek tapasztalatait használta fel, olyan nagy tévékét, mint a BBC IPlayer, vagy a CBC és az ABC videós oldalai.
Újdonság a Friss menüpont, amely gyors eléréssel listázza ki az elmúlt 48 óra összes videóját és hírét. Címkézett videóadatbázist készítettek, amelyben gyorsabban lehet keresni. A műsorok saját oldalt, az oldal alján pedig saját címkefelhőt kaptak. A címke a keresést segíti, de a műsorokkal kapcsolatos legfontosabb asszociációkat, a műsor tematikáját és kulcsszavait is tárolja, a szavakon keresztül belátást nyerünk a műsor tartalmába, hangulatába. Több élő műsor is látható lesz az oldalon, így Joshi Bharat, a Tények és a Bajnokok Ligája minden meccse is. Néhány hónapon belül bevezedik a Video On Demand funkciót is, azaz a műsorok már adásba kerülés előtt is elérhetővé válnak. Tervben van a nagyobb sorozatok online közvetítési jogainak megvásárlása, így a jövőben akár a Dr. House sorozat is elérhető lesz az interneten, broadcast minőségben!