Ez az eddigi legmagasabb webes hirdetési bevétel az USA-ban az év első három hónapjában. Az Interactive Advertising Bureau (IAB) megbízásából a PricewaterhouseCoopers (PwC) által készített tanulmány szerint ez egyértelműen azt mutatja, hogy a digitális médiaipar kezd magához térni a rendkívül nehéz 2009-es év után
Van min javítani, hiszen tavaly 2008-hoz képest 3,4 százalékkal zsugorodott az amerikai online hirdetési piac. A múlt év első negyedéve még rosszabb eredményt hozott, 2009. január-márciusa között 5,5 milliárd dollárt költöttek termékeik és szolgáltatásaik népszerűsítésére a vállalkozások az Egyesült Államokban, ami 5 százalékkal maradt el a 2008 első negyedéves adattól.
Az amerikai webes reklámpiac élénkülését jelzi az is, hogy a tengerentúli internetezők az első negyedévben közel 1,1 billió (1089 milliárd) kép formátumú hirdetéssel találkoztak netezés közben a comScore piackutató cég adatai szerint. Ez 15 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A társaság becslése szerint 2010 első három hónapjában 2,7 milliárd dollárt költöttek az ilyen típusú online reklámokra.