Üzleti tippek

Új poszt a TV2-nél

Új pozíciót hozott létre a TV2 kereskedelmi márkája, a Brandcare élén. Az osztályvezetői feladatok ellátására Boncsér Henriettát kérte fel.

Boncsér Henrietta 2005 és 2009 között a Sláger Rádiónál dolgozott, 2009-ben üzletfejlesztési igazgatóként, korábban marketingkommunikációs vezetőként, 2005-ben pedig vezető kutatóként. Ezt megelőzően az OMD Hungary-nél és a Saatchi & Saatchi-nál, a cég médiaüzletágánál, a Zenith Mediánál dolgozott médiatervezőként.

A szakember által vezetett Brandcare részleg feladata, hogy az értékesítőkkel együttműködve testreszabott megoldásokat dolgozzon ki a csatorna régi és új hirdetőinek, és innovatív kereskedelmi felületek fejlesztésével támogassa a csatorna üzleti partnereinek képernyős megjelenéseit.

A BRANDcare kereskedelmi márkát 2005-ben vezette be a TV2. A testreszabott és integrált megoldások 2010-ben a korábbinál is hangsúlyosabb szerepet kapnak a csatorna és a hirdető partnerek életében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik