Az új divízió helyzetfelmérést, versenytárselemzéseket és stratégiai tanácsadást éppúgy végez, mint kampányhoz kapcsolódó alkalmazásfejlesztést vagy folyamatos közösségi média monitoringot, márkaérték-követést. Készítenek közösségi kreatív koncepciókat, de vállalnak jelenlét menedzselést és közösségi média tréninget is. A divízió vezetője Szántó Gábor, aki 5 éve segíti a kirowski partnereit online kommunikációs megoldásokkal.
„Úgy gondoljuk, hogy 2010 valóban a közösségi média éve lesz a magyar online világban. Izgatottan várjuk a sikereket és a kudarcokat, hiszen a vállalatok és az ügynökségek is csak most tanulják az új nyelvet. A digitális kerthelyiségben nem fogyasztók ülnek, hanem emberek, akik párbeszédre vágynak…” – jelentette ki Szántó.
Az új üzletág csapatához csatlakozott Molnár Dániel közösségi média szakértő és blogger is. Első weboldalát 1994-ben készítette, több mint tízéves iparági tapasztalattal bír, a Carnation és Digital Natives volt partnere, fél tucat blog szerzője. „Célunk, hogy a közösségi média organikusan épüljön be egy-egy vállalat kommunikációjába. Nem csodaszer, és nincs értelme, ha elszigetelt marad – csak akkor vezet sikerre, ha a márkakommunikáció integráns része lesz” – véli Molnár Dániel.