Kevesebbért, mint a vételár 2 százalékáért jutott hozzá az új tulajdonos a Bebo közösségi szolgáltatáshoz. A Time Warnertől nemrégiben különvált AOL két évvel ezelőtt még az ár sokszorosát, 850 millió dollárt fizetett a Beboért.
A közösségi oldal korábban mintegy 40 millió taggal büszkélkedhetett, s a legnagyobb hálózatnak számított Nagy-Britanniában, Írországban és Új-Zélandon, míg az USA-ban a harmadik helyen állt, a MySpace és a Facebook mögött. Mára azonban a Bebo jelentősen veszített népszerűségéből, a ComScore adatai szerint áprilisban csupán 12,6 millió tagja volt. Így nem meglepő, hogy a cég eladása vagy megszűntetése hosszú ideje napirenden volt az AOL-nál. Az eladási árat egyik fél sem erősítette meg.
A Time Warner jelenlegi ügyvezetője utólag kockázatos, némileg túlárazott ügyletnek nevezte a két évvel ezelőtti vásárlást.