A kampány július 15-én indult, fő elemei egy 30 másodperces reklámfilm, amelyet a kereskedelmi televíziók vetítenek, illetve az augusztus 31-ig látható 350 óriásplakát. Az image-film alapgondolata: „a bor társ a mindennapokhoz”.
A kampány elsősorban a magyar bor image-ének erősítését célozza. A kampány kiegészítő eleme a http://www.magyarbormindenkor.hu/ weboldal, amely tartalmazza a legfontosabb információkat, és a kampány indulásától elérhető.
A Közösségi Bormarketing Kft. fontos missziónak tekinti, hogy minél szélesebb körben megtanulják az emberek a borkóstolást, az ételek és a bor együttes harmóniájának élvezetét. Ebben segít a „Magyar bor mindenkor” kampány mellett a Közösségi Bormarketing Kft. párhuzamosan futó eseménysorozata, a Borszerda projekt is. Arra számítanak, hogy sikerül felhívni a figyelmet a megfelelő borok kiválasztására, és a minőségi borkultúra terjesztésére.
A reklámspotot az RTL Klub, a Spektrum, az NGC, a Hallmark, a Film+, a Sport 1, 2, és a Sport Klub csatornákon láthatjuk majd.