A társaság adózott eredménye 303 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 560 millióról. A cég szerdai közlése szerint a bevételek 4,3 százalékkal 2,61 milliárd euróra zsugorodtak. Az Axel Springer egyik legfontosabb piacán, Közép-Kelet-Európában nagyobb volt a visszaesés, mint Németországban, ahol a csoport lapjai viszonylag jól szerepeltek a válság ellenére. Az EBITDA ((kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény) 31 százalékkal 333,7 millió euróra mérséklődött.
A Magyarországon több megyei hírlapot, női magazint, illetve a Világgazdaság című napilapot is kiadó társaság vezetése arra számít, hogy az idén 10 százalékkal növekszik az EBITDA 2009-hez képest. A költségcsökkentési program folytatásának eredményeképpen, a bevételeket nagyjából a tavalyi szinte várják. A csoport forgalmának egyötödét adó digitális média üzletág bevétele 4,7 százalékkal nőtt.
A vezetés részvényenként 4,40 euró osztalék kifizetésére tett javaslatot, ez ugyanannyi, mint 2008-ban.