Két nagy hagyományokkal rendelkező német pénzintézet – a Dresdner Bank és a Commerzbank tavalyi fúziója után egy dinamikus és modern pénzintézeti arculat jött létre. A megújult Commerzbank márkaváltása többlépcsőben végrehajtott terv szerint megy végbe 2010-ben. A brand- és arculatváltás a teljes Commerzbank Csoportot érinti, amely több mint 60 országban van jelen és több mint 14,5 millió ügyfelet szolgál ki. Németországban több mint 1200 fiókot érint, hazánkban pedig 2010 őszéig folyamatosan kerül kivitelezésre.
A legfontosabb alkotóelemek: az új betűtípussal írt „Commerzbank” márkanév, a sárga szín és a háromdimenziós hatást keltő szalag. A sárga színű szalag a készítők szerint a folyamatos és partneri kapcsolatot is szimbolizálja, amely összeköti a Commerzbank ügyfeleit, a Commerzbank Csoport dolgozóit és a bankkal kapcsolatban álló üzleti partnereket, befektetőket.
Hazánkban: a vállalati bankként ismert Commerzbank az online alkalmazásokat – például a weboldalt – az új brand szerint vezette be, 2010 nyár végétől pedig már a hazai vállalati régióközpontok külső portáljain is az új logók lesznek láthatók. A bank belső pályázatot indított az angol „Achiving more together” szlogen magyar változatára. A több mint 150 javaslatból a hetekben választják ki a megfelelőt.