Ablonczy Ákos 2008 nyarán lapigazgatóként csatlakozott az Origo Zrt.-hez. A szakembert 2009 áprilisában az Origo Zrt. új értékesítési stratégiai program létrehozásával és szakmai megvalósításával bízta meg. Az új stratégia bevezetésének céljai a vállalat kereskedelmi tevékenységének a megváltozott üzleti környezethez való alakítása, valamint versenyképességének javítása érdekében új üzleti modellek kidolgozása és bevezetése voltak. Ezen szakmai program keretében Ablonczy az Origo Zrt. szakmai vezetésével együttműködve átstrukturálta a kereskedelmi szervezet felépítését, aktív részt vállalt a társaság széles termék portfoliójának racionalizálásában, komplex kutatási tevékenységre alapozott új kereskedelmi érv- és eszközrendszert, illetve új elszámolási és kampánymenedzsment rendszert vezetett be, amely az értékesített reklámfelületek átlagárát jelentősen növelte – áll a vállalat közleményében.
Ablonczy szakmai és egyéni fejlődésének egyik legmeghatározóbb állomásának tekinti az Origo Zrt.–nél töltött időt. Hangsúlyozta továbbá, hogy üdvözli az új menedzsment által képviselt szakmai szemléletet, remélve, hogy az eddig elvégzett munkája hozzájárul az Origo Zrt. jövőbeni sikereihez.
Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója megköszönte Ablonczy Ákosnak az elmúlt évben végzett munkáját, és további szakmai pályafutásához sok sikert kívánt.
Az új kereskedelmi vezető megérkezéséig Novák Péter, az Origo Zrt. vezérigazgató-helyettese irányítja közvetlenül az értékesítési területet.