A Newzeus Kft. legfontosabb célja a kommunikáció mérési metodológiájának továbbfejlesztése, illetve más kommunikációs területekre történő kiterjesztése. Ezzel a lépéssel a newzeus a piaci intelligencia szoftverek irányába kíván elmozdulni – áll a cég közleményében.
A newzeus elindításával a kommunikációs piac egy fontos, ’niche’ szeletét céloztuk meg, nevezetesen a vállalati médiamegjelenések mérését és elemzését. Nem titkolt célunk volt már akkoriban is, hogy a klasszikus – nyilatkozta Pöltl Ákos a Newzeus Kft. ügyvezetője.
A magyar fejlesztésű newzeus média tartalomelemző és riportoló szoftver magyarországi bevezetését követően eredményes évet zárt 2005-ben. A 2006-tól önálló vállalatként működő newzeus tervei között a mérési metodológia továbbfejlesztése és a mérési módszerek stratégiai kommunikációs területekre történő kiterjesztése mellett az expanzív növekedés és a regionális terjeszkedés is szerepel. A newzeus legjelentősebb ügyfelei között szerepelnek a British American Tobacco, az Ericsson Magyarország, a Nestlé Waters, a Michelin, illetve az MKB Bank.
A newzeus által nyújtott számszerű mérés megmutatja, mennyire volt sikeres egy adott kommunikációs tevékenység és sok esetben további költségvetéseket is indokolhat egy következő termékbevezetés, vagy éppen vállalati imázskampány során. A PR érték, a newzeus index, vagy éppen az olvasottsági/nézettségi mutatószámok megmutatják milyen sikeresen kommunikál egy adott vállalat iparágában.
Izrael megkezdte a háború új szakaszát, amely fókuszában a Hezbollah elleni északi front áll
Ezt Joav Gallant, Izrael védelmi minisztere jelentette be.