Az óriásplakáton a cég a törökbálinti GL Outlet Centerben található HP Outlet boltjában forgalmazott notebook személyi számítógépeket kívánta népszerűsíteni. Az eljárás alá vont akció keretében árusított termékeket több minőségi csoportra (arany, ezüst, bronz, platina) osztotta. A GVH Versenytanácsa határozatában a Notebook.hu Kft. reklámozási gyakorlatával kapcsolatban rámutatott, az “arany”, az “ezüst”, illetve a “platina” kategóriákba tartozó készülékek megfelelnek az “outlet” fogalom hétköznapi értelmezésének, ezért ezen termékek esetében a reklámban elegendő tájékoztatást nyújt a fogyasztónak “az outlet rendszerű értékesítés” megjelölés.
A Notebook.hu által alkalmazott „bronz” minőségi kategória azonban olyan készülékeket is magában foglalhat, amelyek nem egyeztethetők össze az “outlet” kifejezés hétköznapi értelmével. Az outlet rendszerű értékesítés a fogyasztó számára az előző évek kollekcióinak, kis mértékben hibás áruknak, többletkészleteknek és mintatermékeknek a csökkentett áron való forgalomba hozatalát jelenti. A bronzkategóriás termékek egy része azonban az újratesztelés során hibásnak minősült, amely ugyan később kijavításra került, de a fogyasztó az akciós termékek e lényeges tulajdonságáról nem szerezhetett tudomást az óriásplakátokról.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.