Üzleti tippek

Első hazai Interaktív Marketing Konferencia

Egész napos Interaktív Marketing Konferenciát rendez az Arcus Interactive Group Zrt. és a Sanoma Budapest Zrt Május 11-én Budapesten, amelynek külföldi és hazai előadói az interaktív marketing neves elméleti szakértői és gyakorlati művelői lesznek.

A nagyszabású rendezvény központi témája, az interaktív marketing, amely új megközelítést és új eszközöket kínál a marketing művelői számára a fogyasztói döntések ösztönzésére. Az interaktív marketing központi eleme a személyes bevonódás, amely az új technológiák egyre gazdagabb lehetőségeire épít annak érdekében, hogy az értékesítők a vásárlóikkal a megszokottnál szorosabb, kétoldalú és jól mérhető kapcsolatot tudjanak kialakítani.

Az interaktív marketing választ ad azokra a kihívásokra, melyeket a tradicionális marketing felfogás már nem képes jól kezelni. Újragondolja a hagyományos marketing elméletek és területek működésmechanizmusait, és az interakció szempontjából vizsgálja át a márka és a fogyasztó kapcsolódásait.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik