Az eredetileg webfejlesztéssel foglalkozó cég tavalyi árbevétele 384 millió forint volt. Erre az évre már 600 milliós, jövőre pedig még nagyobb nyereséget szeretnének – mondta az új elnök. A korábban a CIB Bank vezérkarában dolgozó Pozsonyi szerint a cég 2007-ben „belép a milliárdosok klubjába.” Az új elnök Szekfű Balázst, a Carnation alapító-tulajdonosát váltja a céges bársonyszékben.
Ehhez az eddigi tevékenységeken túl belefogtak a médiavásárlásba is. Tóth Krisztián vezérigazgató szerint ennek legfőbb előnye, hogy kreatív ötleteik „nem kopnak el”, mire azok a médiumokba kerülnek. A kreatív igazgatói posztot is betöltő Tóth szerint az internetes hirdetési piacon a kreatív és a marketingszakemberek szorosabban együttműködnek, mint az offline világban. Azzal, hogy az ötleteket nemcsak megvalósítják, hanem el is helyezik a médiumokban, sokkal nagyobb teret kap a kreativitás, és a visszajelzés is jóval gyorsabb – tette hozzá. Számos médiavásárló ugyanis nem tud szabadulni a bannerek megszabott méreteitől, ami gátolja a hatékony, ötletes megoldások alkalmazását. Pozsonyi elmondása szerint rugalmasságukhoz az is hozzájárul, hogy ha sok feladat gyűlik össze egyszerre, akkor kisebb cégekkel együttműködve oldják meg a feladatot. Közben egyre nagyobb feladatokat látnak el, elsőként a Pannon mobilszolgáltató bízta rájuk teljes körű megjelenéseik koordinálását.
A milliárdos álmokat dédelgető cég ugyanakkor igyekszik megőrizni azt a munkakultúrát, ami a kicsikre jellemző. Munkatársaik szabadon dekorálhatják a falakat, és nem ritka, hogy cipőjüket levéve, zokniban dolgoznak – tette hozzá az exbankár. Az időközben ötvenfősre duzzadt szakembergárda továbbra is fontosnak tartja a társadalommal való együttműködést. Az idén például a Jövő Háza középiskolásoknak szóló pályázata keretében három vidéki fiatal kapott egy-egy laptopot tőlük. Azért, hogy ezek a tehetséges gyerekek ne csak laptopot, hanem tudást és hozzáállást is kapjanak az eszközökhöz, a Carnation szakemberei különböző műhelygyakorlatokon vezetik be a fiatalokat az információs társadalom világába. Pozsonyi azt reméli, hogy a tinédzserek fejében a figyelemmel és a fejlődés bemutatásával „sikerül valamit átkattintani”.
Szinte teljesen eltűnt Józsefváros helyi védelmet élvező templomtornya, csak épp a kerületnek felejtettek el szólni a bontásról
A történet jól mutatja az építésügyben uralkodó állapotokat, végleges károkozás azonban jó eséllyel mégsem történt.
