Az elmúlt néhány hónapban gombamód szaporodtak a blogok, közösségi oldalak, ismeretségi hálók, s számos szolgáltatás robbanásszerű növekedésnek indult. Ugyanakkor a hazai vállalatok vezetői, ha foglalkoznak is ezekkel a gyorsan bővülő kommunikációs csatornákkal, gyakran úgy tűnik, egyelőre nem értik, hogyan használhatják fel őket vállalati és marketingkommunikációjukban. Nekik szeretne segíteni a hazai online közösség kilenc vezető képviselőjének új kezdeményezése, a BizBlog Fórum.
A BizBlog Fórum alapítói között ugyanúgy megtalálni két hazai blogszolgáltató képviselőit, mint hazánk legnagyobb digitális marketingügynöksége, illetve a piacvezető PR-ügynökség vezetőit, vagy éppen a Budapest Műszaki Egyetem és a Közép-Európai Egyetem szakértőit.
A BizBlog.hu gyűjtőportálon az alapítók az üzleti célú és vállalati blogolással kapcsolatos írásaikat, más szakértők legérdekesebb bejegyzéseinek, cikkeinek összefoglalóját jelentetik meg. Közölnek majd felmérési adatokat, esettanulmányokat, bemutatják a legjobb hazai és nemzetközi példákat, tapasztalatokat.
Ellehetetlenítené a főépítészek, a városvezetők és a sajtó munkáját is a kormány jogszabálytervezete
Amennyiben hatályba lép a tervezett kormányrendelet, sokáig arról sem szerezhetnénk tudomást, hogy mi folyik az otthonunktól két lépésre.