Az első számban fele-fel arányban lesznek hazai és átvett anyagok, mondta Osvárt Judit, a lap főszerkesztője. Hozzátette, hogy a kéthavonta megjelenő lapot elsősorban POS reklámok segítségével fogják népszerűsíteni, először az Elle magazinnal egybecsomagolva. A TV Dekón és a kereskedelmi tévék lakberendezési műsoraihoz kapcsolódva is futnak majd reklámszpotok, valamint rádióhirdetések, és az online magazinok dekorációs rovataiban elhelyezett hirdetések is kísérik a bevezetést.
Zselinszky Tibor, a lapot kiadó Adoc-Semic Interprint kiadó ügyvezetője elmondta: az Elle magazin 2001-ben indult Magyarországon, és tavaly óta keresték a lehetőséget, hogy a lap merre fejlődjön tovább. A magyar kiadás a 22. nyelv a lap mutációi között, melyet összesen évi 1,8 millió példányban értékesítenek világszerte. Zselinszky reményei szerint a hazai kiadás 45 ezer nyomott példányából kéthavonta körülbelül 20-25 ezer példány fog elfogyni.
Biztos az újabb magyar érem, olimpiai döntőben a párbajtőrcsapat
A magyar férfi párbajtőrcsapat bejutott a döntőbe a párizsi olimpián, miután az Andrásfi Tibor, Koch Máté, Siklósi Gergely összeállítású válogatott