Az idén a Scholl kommunikációja a lábápolás területére fókuszál, de az egyre fiatalabb korosztályt megcélzó lábbelik területén is hangsúlyos szereplő kíván lenni – áll a Rowland közleményében. Az ügynökség látja majd el a Scholl lábápolási termékek, illetve néhány újdonság bevezetésével kapcsolatos PR feladatokat.
Az SSL Magyarország forgalmazza a Durex márkát is, amely az idén az óvszerek mellett a Durex Play almárka névvel vezeti be a vibrációs szilikongyűrűt, illetve a síkosító palettát új variánsokkal bővíti. A Durex márka magyarországi PR feladatait ugyancsak az ügynökség látja el.
Az SSL Magyarország Kft. meghívásos tenderen választotta ki a Rowlandot.
Átélte, ahogy az albánok kiábrándultak a kommunizmusból és a kapitalizmusból is
Lea Ypi könyvben beszélte el gyerekkorát a sztálinista albániai diktatúrában, és azt a sokkot, amelynek következtében meg kellett kérdőjeleznie, amiben hitt. Az írónő elmeséli, miért írta a könyvét egy berlini ruhásszekrénybe zárva, illetve milyen élményeket szerzett bevándorlóként Olaszországban. Interjú.