Üzleti tippek

Pornóba keveredett a Ford

Az autógyártó tagadja, hogy köze lenne egy általuk szponzorált koncert hirdetéséhez, amelyben hírességek genitáliái tűnnek fel.

Az amerikai advertising age című reklámipari szaklap beszámolója szerint egy internetes koncert szervezői többek között Britney Spears, Paris Hilton, Pink és Lindsay Lohan intim fotóival hirdetik magukat. A koncertet az MSN Concert közvetíti, és a Ford Motor Co. szponzorálja. A koncerten felcsendül majd Pink (magyarul Rózsaszín, amerikai szlengben ez a szó a női genitália vulgáris megnevezése is egyben) U and UR Hands (Te és a kezeid) című dala is, ehhez kapcsolódóan születtek olyan internetes hirdetések, ahol a művésznő fedetlen testrészei láthatóak, mellette pedig a következő szöveg olvasható: Wanna see the real Pink? (Kiváncsi vagy a rózsaszínemre?), illetve Don’t you and your hands have better places to be? (Nincs jobb helye a kezednek?).

A Ford a szerencsétlen társítást elutasítja – írja a lap. Ugyan a koncertet és a hozzá tartozó kampányt egy tőlük független cég, a Control Room szervezi, a felháborodás nyomán a Ford szóvivője magyarázkodni kényszerült. Elmondása szerint a Ford egy „felöltözött társaság”, és nincs közük a reklámhoz.

A szervező cég kreatív igazgatója, Jonathan Anastas szerint a hirdetéseket „csak a megfelelő helyeken” fogják bemutatni. Az Advertising Age szerint a Control Room célcsoportjába 12-34 évesek tartoznak, és többségük nő.


A site-ok, ahol a lap értesülései szerint a hirdetések futnak, jelenleg elérhetetlenek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik