A Café csoport feladata az, hogy értesítse az autósokat a január elsejétől érvényes változtatásokra a vállalat által üzemeltetett utakkal kapcsolatban. A megemelt autópálya díjra hívják fel a figyelmet, és arra, hogy cserébe hosszabb útszakaszokat és új biztonsági szolgáltatások vehetők igénybe. Az autópályát jelző kresz-tábla a kampány legfontosabb vizuális eleme, amely a kampánynak egyszerre jelképe és hirdetési felülete is.
A Café Reklám a Café Médiával együtt tavaly decemberben közbeszerzésen nyerte el az Állami Autópálya Kezelő Zrt. megbízását. A pályázók között volt még a Grant Reklám és a hat Integrált Márkakommunikációs Ügynökség. Az indoklás szerint kreatív koncepciójuk egyedi vizulális megoldása valamint jól felépített médiatervük alapján döntött a Café csoport mellett Állami Autópálya Kezelő Rt.
Heroikus szlovénveréssel feljutott az A csoportba a hokiválogatott
Bálizs fantasztikus bravúrjaival és óriási csapatmunkával 2-1-re verte a magyar jégkorong-válogatott a nagy mumus Szlovéniát a divízió I/A-s világbajnokságon, és ezzel feljutott az A csoportba.