A Nokia 3G 6630-as készüléke bevezető kampányának üzenete az volt, hogy az új telefon WAP-on keresztül szinte azonnal képes híreket és egyéb információkat közvetíteni a felhasználó számára. A Metro International újító ötleteként a napilapban megjelent hirdetéseken a telefonon szereplő főcímek, hírek és képek megegyeztek az aznapi újság hírek, pénzügy, szórakozás és sport rovatának főcímeivel – tudatta szerkesztőségünkkel a kiadó.
A kampány kreatívjai naponta változtak a friss híreknek megfelelően, így a hirdetések összhangban voltak a napi aktualitásokkal. Az adaptációkat naponta éjjel háromig készítették el a Metro munkatársai, Adam Harris, a Metro International kreatív hirdetési osztályának vezetésével, több héten át, összesen tíz európai országban (Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Svédországban, Dániában, Finnországban, Hollandiában, Görögországban, Portugáliában és az Egyesült Királyságban).
A kampány végeztével a megkérdezett olvasók 88 százaléka emlékezett a hirdetésre, míg 64 százalékuk pozitívan nyilatkozott a márkáról és a termékről. Miután az összes márkára utaló logót és egyéb márkajelzést eltakarták, 54 százalékuk továbbra is felismerte a Nokia-hirdetéseket. 43 százalékuk mondta, hogy a hirdetés hatására felmerült benne a szándék, hogy megvásárolja a terméket.
Napirend után: Mire föl jár Novák Katalinnak a cselédség?
Elzárkózó Magyar Péter, apahiányos magyar pártok, a busz alá lökött Novák Katalin üzenete, fradizmus Gazprommal – e kérdéseket járta körül Bita Dániel, Kerner Zsolt, valamit Nagy József.