A cég a magyar piacon való megjelenésével egyidőben kommunikációs partnert is választott. „Lényegesnek tartjuk, hogy az energiatakarékosság fontosságáról minél több csatornán keresztül próbáljuk meggyőzni az embereket. A lakás szigetelése az egyik leggyorsabban megtérülő beruházás.” – nyilatkozta Novák Zsuzsanna, a Knauf Insulation market managere.
A Rowland feladata a Knauf Insulation márkanév bevezetése, a B2B és a fogyasztói kommunikációs stratégia irányának meghatározását követően a sajtókapcsolatok kezelése, az egyes aktivitások megvalósítása. Az ügynökség nem tenderen, hanem közvetlen felkéréssel kapta meg a feladatot – áll a Knauf által kiadott közleményben.
Hogyan verjünk Leverkusent? – így filézte ki Gasperini a szezon csodacsapatát
Az Atalanta 3-0-ra győzte le a Bayer Leverkusent az Európa Liga dublini döntőjében, a németeknek tehát nem sikerült a történelmi tett: nem lett az övék a futballtörténelem első, minden fronton veretlen szezonja. De mit talált ki Gian Piero Gasperini és miért nem működött Xabi Alonso játéka? Taktikai elemzés.