Életmódcsatornaként üzemel majd a Vital Tv, amely a tervek szerint foglalkozik gasztronómiával és környezetvédelemmel, turizmussal, sporttal, egészségüggyel, wellness-szel és divattal is. Az adó műsorainak hatvan százalékát vásárolt programok alkotják, negyven százaléka pedig saját készítésű lesz.
A Vital Tv mellett újabb filmcsatornával bővülhet a kábelszolgáltatók kínálata, miután MGM Channel néven az amerikai Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. még az idén egy saját adó elindítását tervezi. Az MGM a UPC Magyarország tulajdonosával, a Liberty Mediával közösen 50-50 százalékos részesedéssel vesz részt a vállalkozásban.
Az MGM Channel magyarul sugározza majd műsorait. Az adó várhatóan ősszel kerül be a UPC családi csomagjába – mondta Szűcs László, a UPC Magyarország sajtókapcsolati igazgatója.
A csatornaportfólió bővítése elengedhetetlenné teszi az összességében a legtöbb, 2,2 millió hazai háztartást elérő kábelszolgáltatók számára a digitális továbbítás bevezetését. A meglévő analóg szolgáltatással ugyanis már csak a meglévő adók kárára bővíthetők a csomagok. Az utóbbiban ráadásul számos magyar nyelvű új adó: az ugyancsak a Széles Gáborhoz tartozó Echo Tv, valamint a Deko Tv, a Sport Klub vagy éppen a Story Tv került a kínálatba.
Titok, mennyiért dolgoznak Tiborczék a postának, és azt sem tudni, miért kaszálták el az állami cég korábbi gigaprojektjét
Mi áll az új ecseri csomaglogisztikai központ óriásbiznisze mögött?