Az AGB Hungary legfrissebb – a teljes népességre vonatkozó -adatai szerint az élbolyban nem nagyon történt változás. Továbbra is a TV2 Áll az alku című naponta jelentkező vetélkedője az ország legnézettebb műsora több mint 2 milliós nézőszámmal. A lista elejéről most sem hiányzik az RTL Klub két üdvöskéje a Barátok közt (2. helyzet) és a Legyen Ön is milliomos (4. helyezet). A bronzérmet a vasárnapi Tények „nyerte el”. A TV2 hírműsora 1,76 millió nézőt vonzott a képernyők elé.
A lista érdekessége tehát, hogy az MTV három műsora is elérte, hogy a listára kerüljön. Húsvét hétfőn, úgy tűnik, a közszolgálati televízió nyújtotta a locsolkodásban megfáradt honfitársaink számára a legvonzóbb programot. Mi is lehetne egy ilyen „jólesően fárasztó” napon jobb levezető, mint Szenes Iván slágereit hallgatni Koós János, Aradszky László és Kovács Kati előadásában?
A „nagy öregek” dalárdája olyan produkciókat vert meg, mint a TV2-n a Hogyan veszítsünk el egy pasit tíz nap alatt című filmet, vagy az RTL Klub-on a Némó nyomában című rajzfilmet. (Ez utóbbi egyébként este negyed tízkor ért véget, amikor a törzsközönségének rég ágyban a helye.)
Nem túl erős mezőnyben tehát diadalmaskodott a nosztalgia: több mint másfél milliós nézettséggel hetedik helyen landolt a listán a Szenes-turné. A „slágerek túlélőshowja” előtt – naná, hogy szintén a nosztalgiára építve – az Önök kérték is közel hasonló nézettségi mutatókat mutatott, s ezzel 18. helyet ért el. Nyilván a kiéhezett nézők alig várták e műsorokat, így már jó előre beültek a televíziók előtti nagyfotelekbe, s ezzel a „királyi tévé” híradója is bekerült az előkelő TOP 30-ba.
Húsvét a nyuszié, a tojásé és a közszolgálaté (nosztalgiáé).
Titok, mennyiért dolgoznak Tiborczék a postának, és azt sem tudni, miért kaszálták el az állami cég korábbi gigaprojektjét
Mi áll az új ecseri csomaglogisztikai központ óriásbiznisze mögött?