A csatorna közleménye szerint a műsorokban nem lesz változás, de a hatás érdekében „betekintést enged a kulisszák mögé, és bemutatja a rajzfilmhősök “valódi” világát – reality tévézés formájában”. Vagyis az immár hagyományosnak számító számítógépes animációk kiegészülnek térbeli darabokkal is.
Helen Lucy, a Cartoon Network csatorna- és marketing-igazgatója így vélekedett: “A fenti újítással egy időben bemutatjuk az első kiegészítő logót, mely nagyon egyszerű: egy fekete és egy fehér kocka egy nagy „C” és egy nagy „N” betűvel. Az új logó szándékosan emlékeztet a megszokott sakktáblaszerű logóra, mely és továbbra is a védjegyünk marad, ám az új logó segítségével friss megjelenést kölcsönözhetünk a csatornának, és a képernyőn is sokkal változatosabban és kreatívabban alkalmazható.”
A kormány bankjától kapott annyi hitelt Hernádiék cége, ami elég a spanyol Talgo megvételéhez
A Corvinus után az Eximbank is felbukkant az oltári nagy spanyol vonatbizniszben.