H. Bíró László sajtófőnök közleménye szerint a kereskedelmileg kiemelt 18-49-es korcsoportban a nézők 22,8 százaléka (440 779 néző) választotta a csatornát, míg az RTL Klub közönségaránya 20,9 százalék (406 357 néző), a közszolgálati televízióé pedig 17,3 százalék (327 174 néző) volt.
Különösen nagy volt a csatorna fölénye a műsoridő azon szakaszában, amikor még nyitottnak látszott a két nagy párt közti versengés, vagyis a nézők ismerték és értékelték a TV2 választási stábjának azon célkitűzését, hogy a leggyorsabban közvetítsék a választási eredményeket, illetve az eredményekből következő mandátumeloszlást – olvasható a közleményben.
A választások első fordulója utáni napon a Magyar Televízió azt közölte, hogy a köztelevízió műsorát nézték a legtöbben, ugyanakkor a TV2 azt írta közleményében, hogy a kereskedelmi csatorna választási műsora nyerte fölényesen a televíziók nézettségi versenyét. A nézettségi adatokat szolgáltató AGB Nielsen Media Research akkor nem kívánta kommentálni a két televízió eltérő állítását.
„Senkinek a szociális helyzetére nem lehet válasz, hogy használja a tömegközlekedést” – vita a BKK-rendészet ötletéről
Vitézy Dávid kitart amellett, hogy a tömegközlekedés nem hajléktalanszálló, Győri Péter, a Menhely Alapítvány kuratóriumának elnöke szerint viszont általános a felháborodás a hajléktalanellátók között az LMP-s főpolgármester-jelölt nyilatkozata miatt. Utánajártunk, mit tartalmaz a javaslat, és mi a protokoll most azokban a helyzetekben, amelyekre a BKK-rendészet lenne Vitézy megoldása.