„Ahogy a legtöbb amerikai, mi is szomorúak voltunk Michael Phelps viselkedése miatt” – fogalmazott közleményében a Subway. A lánc azonban elfogadta a sportoló bocsánatkérését, így továbbra is terveznek vele. De Michael Phelps három hónapos eltiltása, s a jelentős médiavisszhang valószínűleg nem kedvezne a 2009 elejére tervezett kampánynak, így azt a társaság elhalasztja, írja az AdAge.
Annak ellenére, hogy az étteremlánc tv-kampányában továbbra is számít Phelpsre, a cég honlapján már nem mosolyog a sportoló kedvenc szendvicsét reklámozva. Helyette olyan nagy nevek reklámozzák szendvicseiket, mint Ryan Howard, a tavalyi baseball szezon legjobbja, vagy Reggie Bush az amerikai futball sztárja.
Rossz lóra tettek
Még ha nem is válik meg az úszó fenoméntól a Subway, akkor is főhet a vállalat feje, az elmúlt hét eseményei miatt. A cég olyan, több éves szerződést kötött a sportolóval, amely étterem kategóriában kizárólagosságot biztosít a láncnak. A Subway nagy riválisát, a Mcdonald’st is kiütötte a nyeregből, de ahogy a sportoló menedzsere fogalmazott, a döntésnél egészségügyi szempontokat is figyelembe vettek.
Az Európában gyorsan terjeszkedő szendvicslánc a 2012-es londoni olimpiára is gondolt, mikor nyélbe ütötte az üzletet. De Phelps ominózus botránya megkérdőjelezheti a londoni szereplést, s ha szerepel is, akkor sem annyi számban, mint Pekingben, így nem biztos, hogy annyira jó üzletet csinált a Subway a fiatal úszózsenivel.
Ahogy korábban beszámoltunk róla, az ominózus fotók napvilágra kerülését követően a Kellogg bejelentette, hogy február végén lejáró szerződését nem hosszabbítja meg a sportolóval.