Letisztultabb lett a megjelenése és az eddigieknél nőiesebb témákat ígér a hölgyeket megcélzó portál. A megújulással párhuzamosan a StoryOnline nagyszabású, társadalmi célú kampányt indított a napokban. Három sztárral – Erdélyi Mónikával és Adával, valamint Cseke Katinka színésznővel – egy fontos ügy mellé álltak. A StoryOnline az Egyedülálló Szülők Klubja Alapítvánnyal karöltve az egyedülálló szülők helyzetére hívja fel a figyelmet.
Magyarországon közel 500 ezer családból hiányzik az egyik szülő, s körülbelül 410 ezer esetben a nő, az anya van egyedül, sokszor rendkívül kiszolgáltatott helyzetben. A hatalmas számok ellenére erről a rétegről nem szokás beszélni, és szinte alig van olyan támogatás, tanácsadás, amely segítené őket abban, hogy hogyan oldják meg egyedül a gyereknevelés és egyáltalán a mindennapok kezelésének nem kis feladatát.
A kampány 2009. augusztus 10. és szeptember 9. között, a Sanoma Budapest online és offline portfóliójában fut.
(A StoryOnline-nak akárcsak a FN.hu-nak a Sanoma a kiadója.)