A létesítmény jövő nyáron nyílik a Hollywood Boulevardon, a filmes negyed idegenforgalmi és kereskedelmi központjában, az Oscar-díjátadó ünnepségeknek otthont adó Kodak színháztól nem messzire.
„A legjobb módokat keressük a Rolling Stone márka fejlesztésére” – fejtette ki Jann S. Wenner, a magazin társalapítója a Los Angeles Times hasábjain. A kétszintes egység emeletén egy bár és egy étterem kap helyet, s főként a városba látogató 15 millió turista jelenti a célcsoportot. Az utcafronton, szemben a hollywoodi hírességek sétányával, egy exkluzív részt alakítanak ki, ahova jóval nehezebb lesz a bejutás, mint az emeleti egységbe.
A lap vállalkozása egyáltalán nem kockázatmentes. Az elmúlt időszakban olyan neves szórakoztató étteremláncok is pénzügyi nehézségekkel küszködtek, mint a Planet Hollywood vagy a Hard Rock Cafe. Mindezek ellenére a Hard Rock Cafe szintén egy újabb étterem nyitását tervezi a híres hollywoodi negyedben.