A közös kampány célja Budapest mint turisztikai célterület népszerűsítése a külföldiek körében, valamint a vendégforgalom növelése új célcsoportok megszólításával. A stratégiai partnerek mellett, 50 szálláshely csatlakozott a kampányhoz.
A kampány vezértémája az ún. Cultural Adventure (kulturális kaland), amely Budapestet újracsomagolva, pezsgő, fiatalos, szórakoztató nagyvárosként mutatja be, tele különleges kulturális élményekkel, egyedi és romantikus helyekkel, szórakozási lehetőségekkel. A kampány üzenetét is e megközelítés mentén fogalmazták meg a készítők. Az élmények mellett a csatlakozott partnerek kedvezményes szállásajánlatokkal és akciós repülőjegyekkel teszik még vonzóbbá a budapesti utazást.
Kiknek szól?
A kampánnyal elsősorban a 20-36 éves, magas jövedelemmel rendelkező, izgalmas kulturális kalandot, autentikus helyi élményeket, trendi szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket kereső külföldieket, másodlagos célcsoportként pedig a 36-55 éves, közép és felsőfokú végzettséggel rendelkező családosokat kívánják megszólítani.
A Budapest Adventure kampányt a társaságok a célcsoportoknak megfelelő, elsősorban a hagyományostól eltérő, BTL azaz, nem klasszikus reklámeszközökkel népszerűsítik: közösségi weboldalakon, nemzetközi utazási portálokon, kulturális és programajánló weboldalakon hirdetik az akciót, továbbá gerillaakciók és külföldi események keretében is találkozhatnak vele az érdeklődők.
A kampány honlapja: www.budapestadventure.com már elindult angol és spanyol nyelven. Az érdeklődők több mint 500 színes program közül válogathatnak. A honlapon repülőjegy- és szállásfoglalásra is lehetőség van az 50 csatlakozott partnerszálloda vagy hostel valamelyikében, illetve a Malév járataira.