A Pink.hu interaktív online női magazinként jelenik meg a piacon. Naponta többször frissül, fő témái: aktualitások, divat, egészség, pszichológia, társas kapcsolatok, gasztronómia, szex, szerelem, ezotéria.
A portál elsődleges célcsoportját azok a 25–45 éves nyitott, modern, közép- és felsőfokú végzettséggel rendelkező városi nők alkotják, akik hagyományos értékrend szerint élnek. Szeretnek a családjukkal, barátaikkal lenni, törődnek saját és családjuk egészségével. Az internetet naponta használják információszerzésre, tanulásra, játékra. A szerkesztőség szoros tartalmi együttműködésben dolgozik a kiadó nyomtatott női lapjaival, a Blikk Nőkkel és a Tinával.
A Pink.hu CMS-rendszerét a Netrix Kft. fejlesztette. A portált bevezető kampány kreatív koncepciójának kidolgozását és kivitelezését, a médiatervezést, -vásárlást a Neo Interactive ügynökség végzi. A portál logóját szintén a Neo Interactive tervezte. A Neo Interactive meghívásos tenderen nyerte el a megbízatást.
A szlogen: Pink.hu – A világ női szemmel. A csaknem 100 millió forint médiaértékű kommunikációs kampány sajtóhirdetésekkel, online kommunikációval, keresőmarketinggel, valamint vírusmarketinggel segíti a portál népszerűsítését.