A televíziós és internetes reklámpiac is erősödik a második félévben 2009 első hat hónapjához képest az Ipsos Zrt. által megkérdezett magyarországi médiapiaci vezetők többsége szerint. A felmérésben szereplő 50 szakember több mint fele szerint több lesz a hirdetési bevétele a földfelszíni sugárzású és a kábeltelevízióknak is a július-decemberi időszakban, mint az első félévben volt. Az internet vonatkozásában még bizakodóbbak a hirdetők, médiaügynökségek és médiatulajdonosok felső vezetői, 70 százalékuk szerint erősödik a webes reklámpiac a második félévben.
A nyomtatott sajtó esetében a magazinpiachoz kötődő várakozások a kedvezőbbek, itt a válaszadók legnagyobb része stagnálásra számít, emellett valamivel többen vannak a visszaesést jelzők a növekedést gondolókhoz képest. A napilapoknál viszont a többség további esést vár. A lappiachoz hasonló megítélést láthatunk a közterület irányában, míg a legborúsabb képet a rádiós és az indoor piacról alkották a megkérdezettek.