A világ harmadik legnagyobb hirdetési csoportja, a Publicis bevételei a harmadik negyedévben – az egy évvel korábbihoz képest – még 5,3 százalékkal csökkentek, 1,047 milliárd euróra – derül ki az MTI beszámolójából. Szerves alapon, azonos vállalatszerkezetre vetítve a bevételek 7,4 százalékkal estek, a második negyedév 8,4 százalékos és az első 4,4 százalékos hanyatlása után. Az elemzők a harmadik negyedévre 6,9 százalékos bevételcsökkenést, 1,06 milliárd euró bevételt vártak.
A társaság vezetése továbbra is a nagyobb növekedésű digitális hirdetési piacok és a felzárkózó gazdaságok irányában vázolta a cég stratégiáját. A cégnél jelenleg nem terveznek nagyobb fúziót, vagy felvásárlást, inkább a kisebb ügyletekben érdekeltek. A Publicis október közepén zárta az amerikai székhelyű Razorfish online hirdetési ügynökség felvásárlását. A készpénzes és részvénycserés akvizíció során a Publicis 369 millió euróért vette meg a Razorfish-t a Microsofttól.