Összesen mintegy 1,15 milliárd forintnyi megbízásért indulhatnak harcba a hazai médiaügynökségek a fővárosi önkormányzat által október 13-án, a TED-en (Tenders Electronic Daily) közzétett pályázati felhívás szerint – derül ki a Kreatív.hu összeállításából. A pályázat nyerteseinek a Budapesten európai uniós támogatással megvalósított projektek integrált tájékoztatási és nyilvánossági feladatait kell majd ellátniuk. Így a feladatok között szerepel többek között kommunikációs terv elkészítése és végrehajtása, médiatréning szervezése, ügyfélszolgálati tevékenység, közvélemény-kutatás, sajtófigyelés, PR-film készítése, telemarketing, médiavásárlás.
A teljes tender öt részterületből áll, így közlekedési, városrehabilitációs, közszolgáltatási infrastruktúra-fejlesztési, közmű- és kommunális projektek, illetve a Margit híd felújításának kommunikációs feladatait foglalja magában. A legnagyobb tételt az előreláthatóan tíz közlekedési projekt jelenti, az ezekkel kapcsolatos kommunikációs feladatokra legfeljebb nettó 300 millió forintot szán Budapest vezetése. A közszolgáltatásokhoz kapcsolódó infrastruktúra-fejlesztési projektek – amelyekből várhatóan 12-nél veszik igénybe a nyertes pályázó szolgáltatásait – esetében nettó 268 millió forint jut a kommunikációra, míg a városrehabilitációs fejlesztéseknél 227 millió forint. A kommunális/közmű projekteknél 219 millió forint plusz áfa, míg a Margit híd felújításnál 133 millió forint plusz áfa összeget szánnak a kommunikációra.
A tenderre az idén november 26-án, 12 óráig adhatják be ajánlataikat a pályázók.