Az amerikai tévé legnézettebb műsorát jövőre a CBS sugározza. A csatorna reméli, hogy hálaadásra értékesítik a reklámhelyek 90 százalékát, amelyek eddig 2,5 és 3 millió dollár között keltek el. (A 2008-as szezon amerikaifutball-mérkőzésének szünetében volt olyan 30 másodperces szpot, amelyért 3 millió dollárt fizettek a hirdetők a rivális NBC csatornának.) Mivel még két hónap van hátra a nagy bajnokságig, így szakértők szerint biztos, hogy lesz 3 millió dolláros hirdető is. A csatorna sem aggódik, hiszen az idei februári mérkőzésre csak januárban fogyott el a reklámhelyek 90 százaléka.
A Super Bowl idején körülbelül 62 darab, 30 másodperces szpot fut majd, így könnyű kiszámolni, hogy már csak féltucatnyi hely szabad. Ugyan sok hirdető neve még titok, az Anheauser-Busch, a Coca-Cola és a PepsiCo biztosan megjelenik néhány új szpottal a február 7-i eseményen, s természetesen képviseltetik majd magukat a legnagyobb autógyártók is.