“Nincsenek tárgyalások sem a Slágerrel, sem a Danubius-szal, és nem is látok olyan területeket, amelyeken a két cég bármelyikével együttműködhetnénk” – mondta, megemlítve, hogy a Roxy jól kiépített saját műsorkapacitással és infrastruktúrával rendelkezik. Azt elképzelhetőnek nevezte, hogy a két, a jövő héten lejáró koncessziójú adó munkatársaival keressék az együttműködést.
“Gondolkodunk egy formátumváltáson, hogy erősségünkből, a 15 és 29 év közötti korosztályból nyissunk az idősebbek felé” – közölte Alexander Skvortsov, aki szerint nemcsak az lehetséges, hogy a Roxyt hangolják át, de az is, hogy összefognak egy másik fővárosi adóval. Mint mondta, az együttműködés keretében egy stábbal készíthetnék saját műsorukat és a másik – zenei és műsorarculatában eltérő profilú – programját.
Az ügyvezető tájékoztatása szerint vidéki terjeszkedésben is gondolkodnak; a legkézenfekvőbb lépés a Balaton környékének hálózatos lefedése volna, de azt is tervezik, hogy – a népesebb településektől indulva – a megyeszékhelyeken is megjelennek.