Az új Avantgarde üzletág az angolszász értelemben vett modern „consumer” kommunikáció legjobb hagyományait szeretné meghonosítani. A szolgáltatások között kiemelt szerepet kap a márka és termékstratégia alkotás; a publicitás kampányok és akciók (publicity stunts); a márkák vizuális megjelenítése; a digitális PR; a szóbeszédkampányok; szakértők és celebek integrálása kampányokba; a szponzorációk és CSR tevékenység aktiválása, láthatóvá tétele, valamint a márka és termék issue-k és válságok kezelése.
„A gazdasági válság lehetőségeket is rejt magában. Tucatnyi fogyasztói márka megkeresést kaptunk csak az idén és több ügyfél szerint nincs kiemelkedő consumer PR cég a piacon. A cél, hogy betöltsük ezt az űrt” – mondta dr. Schillinger Attila, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatója.
Az új cég ügyvezető igazgatója Császi Dóra, a cégcsoport alapító tagjaként öt évig az Avantgarde Business Communications-t vezette, szülési szabadságról tér vissza. Az induló csapatban helyet kap még egy-egy tanácsadó és ügyfélkapcsolati munkatárs. További bővülést a következő negyedévtől terveznek.
Az Avantgarde Consumer Communications Kft. első megbízói a Nestlé Hungária NUTRIKID programja, valamint a GlaxoSmithKline Respir’ Activja.