Üzleti tippek

Új vezető az Arcus Comm élén

Bósza Zsoltot nevezte ki az Arcus Interactive Group a marketingkommunikációs megoldások szállítására szakosodott divíziójának élére. A szakember ügyfélkapcsolati igazgatóként került a cégcsoporthoz 2007 nyarán, idén áprilistól pedig divízió igazgatóként az interaktív ügynökségi kompetenciák összefogásáért felel.

Bósza Zsolt több mint egy évtizedes szakmai múlttal rendelkezik az internet iparágban. Szakmai karrierjét a Pannon GSM kereskedelmi osztályán kezdte 1993-ban, kiemelt ügyfél értékesítési menedzserként. 1997-ben igazolt át az Euroweb International kereskedelmi és marketing osztályára, mint sales és termékfejlesztés támogatással foglalkozó szakember.

2002-től a Marketline online-beszerzés támogató megoldásainak piacra vezetését segítette. 2004-ben, mint e-commerce tanácsadó került a Sanoma Budapest Kiadói zRt. internet divíziójához, ezzel párhuzamosan online termékekkel kapcsolatos fejlesztésekben független szakértőként is részt vett.

2006-tól az Interware Zrt. online média üzletágát vezette, innen érkezett 2007 nyarán az Arcus Interactive Group-hoz, mint Account Director, ahol az elmúlt közel két évben olyan kulcsügyfelek megszerzésében és kiszolgálásában játszott szerepet, mint az MTV Networks Hungary, a British American Tobacco, az OTP, a UPC Magyarország vagy a SAB Miller csoport Dreher márkája.

Idén tavasszal több személyi és strukturális változás történt a cég életében. A cégcsoport vezetését a társtulajdonos-alapító Végvári Imre vette át, aki a gazdasági válság hatására változó piaci és ügyféligényeknek megfelelően alakította át a társaság felépítését. Az Arcus Comm divízióban szintén ennek a szemléletnek megfelelő átalakítás megy végbe.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik