A Citigroup egyesíti az egyes üzletágait „Citi” név alatt, a jól felismerhető piros ívvel jelölve meg azokat – közölte szerkesztőségünkkel a társaság.
„Az elvégzett átfogó kutatás és elemzés megerősítette, hogy a Citi kiemelkedően hatékony márka számos nyelven, piacon és technológiai platformon.” – mondta Charles Prince, elnök-vezérigazgató.
A vállalat a logójukként bejegyzett piros esernyőt (melyet 1993-ban a Travelers felvásárlásával szerzett meg) eladja a St. Paul Travelers biztosítónak. Az eladás jelenleg egy jóváhagyástól függ és várhatóan márciusban zárul. Az esernyő eladásából származó nettó bevételek fedezik az egységes márka bevezetésének költségeit – áll a közleményben.
„Kutatásaink azt mutatták, hogy az ügyfelek a piros esernyőt elsősorban a biztosítási szolgáltatásokhoz kötötték, különösen a St. Paul Travelers vállalathoz” – folytatta Prince.
A vállalat a Citi márkanév alatt végzi üzleti tevékenységét, a jogi entitás neve változatlanul Citigroup Inc. marad.
Lattmann Tamás: Orbán Viktorra a toporgás vár júliustól
A lehető legrosszabbkor jön a nyár eleji európai parlamenti választás és az ezzel járó tisztújítás, mert turbulens nemzetközi helyzetben veszti el érdemi cselekvőképességét hónapokra a közösség, pedig most lenne csak igazán szükség a gyors reagálóképességre – állítja Lattmann Tamás nemzetközi jogász a Dellában.