Ügynökségi forrásból úgy értesültünk, hogy az EstNeked tavaly május óta mindössze három alkalommal jelent meg, majd azt követően egyáltalán nem. A 110 ezer példányban nyomtatott Juniorral kapcsolatban pedig úgy tudni, hogy ugyancsak több hónappal ezelőtt adták ki utoljára. Az elsősorban általános iskolákban terjesztett magazin célcsoportja a felső tagozatos tanulók. Mindkét termék korábban kéthetente jelent meg.
Az Est Média lapunk megkeresésre nem kívánta kommentálni a történteket. Hernády Zita, a cég marketing- és PR-menedzsere mindössze azt közölte, hogy a tavaly bevezetett és utoljára 2006 szeptemberében megjelent EstNeked című kiadványt megszűntetik, az évek óta rendszeresen megjelenő, utoljára tavaly novemberben kiadott Juniort pedig újrapozicionálják. Ez a folyamat jelenleg is tart.
Az Est Médiánál az utóbbi időben több jelentős változás is történt. A céget számos munkatárs hagyta el tavaly. Ennek következtében 2006 második félévétől új menedzsment irányítja a vállalkozást.
Nemrég pedig hivatalosan is bejelentették, hogy a jövőben szorosan együttműködnek majd a Sziget-fesztivált szervező Sziget Kft.-vel. A tevékenység összehangolásán túlmenően a partnerek célul tűzték ki közös portfóliójuk fejlesztését. Az első ütemben közösen félmilliárd forintot fektetnek az együttműködés fejlesztésébe. A váltás mögött vélhetően az Est-csoport továbblépési kényszere áll. A cégnek ugyanis nem feltétlenül tettek jót a tevékenységi kör kitágítására tett próbálkozások, és bár az eredeti profiljukat jelentő programmagazinok bírják a versenyt, az Exit és a Flyerz tőkeerős konkurenciát jelent.
Biztos az újabb magyar érem, olimpiai döntőben a párbajtőrcsapat
A magyar férfi párbajtőrcsapat bejutott a döntőbe a párizsi olimpián, miután az Andrásfi Tibor, Koch Máté, Siklósi Gergely összeállítású válogatott