A kéthavonta megjelenő magazin fő témája az építészet és a belsőépítészet. A lap célcsoportja az építészszakma mellett a vizuális kultúra iránt érdeklődő, magasan kvalifikált, magas kulturális affinitással rendelkező városi értelmiség.
Az átalakítás vezérelve ezért az építészeti minőség és vizuális igényesség mellett a felhasználóbarát szerkesztés és tartalom volt.
A családi házak bemutatása a szakma és a laikus érdeklődők számára egyaránt hasznos információs blokkal egészült ki. Nőtt a családi házak és a belsőépítészeti témák aránya. A magazin nyelvezete, szerkesztése közvetlenebb, érthetőbb és informatívabb lett.
A szakszerű ismertető szövegek mellett a családi házak mellékleteként olyan grafikailag is megkomponált infó oldal jelent meg. Ez az épület szabatos alaprajzai mellett a főbb szerkezetek anyagait, a beépítési paramétereket és a ház geometriáját is bemutatja. A hazai építészeti lappiacon egyedülálló módon ezt az információs oldalt az alaprajzok kritikai ismertetése, valamint az építészek személyes vallomása egészíti ki.
Az átalakítástól a kiadó a lap olvasópiaci pozíciójának megerősödését várja: kutatási eredményeikre támaszkodva könnyebben olvasható és szerethetőbb magazint hoztak létre, az építészeti minőség és a kivitelezés igényessége ugyanakkor a régi maradt.
A megújulást ATL kommunikáció és árushelyi promóció, valamint direkt marketing aktivitás kíséri május elejétől egészen június végéig.
Ellehetetlenítené a főépítészek, a városvezetők és a sajtó munkáját is a kormány jogszabálytervezete
Amennyiben hatályba lép a tervezett kormányrendelet, sokáig arról sem szerezhetnénk tudomást, hogy mi folyik az otthonunktól két lépésre.