Az ügynökség a legújabb digitális trendek hatására döntött úgy, hogy a szokványos céges weboldal helyett egy olyan site-ot hoz létre, amely folyamatosan friss tartalmakkal bővül, és alkalmas kétirányú kommunikáció kialakítására.
A cég dolgozói által írt bejegyzések a hagyományos céges oldalaktól eltérően teljesen más aspektusból mutatják be a reklámügynökséget: az olvasók olvashatnak a cég gyötrelmeiről, a forgatások hangulatáról, vagy az új trainee programról – közölte lapunkkal az ügynökség.
Orbánék kipenderítették Köves Slomóékat a Sorsok Házából, majd lehúzták a rolót
A kormány nem akarja kommentálni, hogy miért fújta le a Sorsok Házát, de nyilvánvalóvá tette, hogy nincs tovább. Közel 8 milliárd forint ment el eddig a meg nem nyíló múzeumra, a kabinet a zsidó szervezetekre mutogat.