A tavalyi üzleti portfólió bővítését követően lezajlott egy belső szervezeti átalakítás is, amelynek az volt a célja, hogy a cég gyorsabban reagáljon a piacra, valamint egyre nagyobb hangsúlyt fektethet a new business területekre. Az üzletfejlesztési részleg vezetésével Szakál Zoltánt bízta meg, aki több mint 16 éve dolgozik már kommunikációs területen, ebből 13 éve vezetői pozícióban – tudatta lapunkkal az ügynökség.
A szakember az Euro RSCG-től igazolt át az Akcióhoz, de korábban több nagy, nemzetközi ügynökségen már bizonyította szaktudását. Többek között olyan nagy ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a Peugeot, a Budapest Bank, a Malév, a Dreher, a Reckitt Benckiser, a Novartis és a Kraft.
Évtizedes tapasztalatra cáfol rá a Tisza Párt – mit mutatnak a széttartó kutatások?
Magyar Péter pártjának berobbanását a Momentum sínylette meg a legjobban: az áprilisi közvélemény-kutatások átlaga szerint nem jutna be az EP-be. Mindenki más is gyengült, így a Fidesznek is porladt a támogatottsága, de a várható mandátumainak száma márciushoz képest nem csökkent.