A közlekedési tárcánál fontolgatják, hogy eladják a jegyek hátulján lévő felületet. Regőczi Miklós, a cég kommunikációs igazgatója lapunk érdeklődésére elmondta, hogy a BKV-nál keresik a veszteség csökkentésének módozatait. Ennek egyik lehetséges változata, hogy a jegyek hátulján lehetőséget adnak reklámozásra.
Mivel az idén már nem változik a vonaljegy ára, ezért ebben az évben már nem nyomtatnak új jegyeket, jövőre azonban esetleg áttervezik a biztonsági elemekkel bőven megjelelölt jegyet.
A tervek szerint csak a vonaljegyek egyik oldalát értékesítik, hiszen a gyűjtőjegyek hátulja nincs annyira szem ellőtt. A BKV-nál az idén pályázatot írnak ki a hasznosításra, Regőczi szerint nincs konkrét elképzelésük, hanem a pénzügyileg legjobb ajánlatot fogadják majd el.
![](https://24.hu/app/uploads/2024/08/sascxcs-320x180.jpg)
Honnan szerzi a pénzt Harris és Trump a kampányára?
Az amerikai kampányfinanszírozás és a demokrácia kétszáz éve fonódott össze, és mostanáig csak nagyon ritkán korlátozták. Viszont a jelenlegi elnöki kampánynak van egy fontos újítása.