A storytv műsorra tűzi a reggeli rádióműsor stúdiófelvételeit, így a nézők bepillantást kapnak a kulisszatitkokba, és figyelemmel kísérhetik a sztár-műsorvezetőket az adás ideje alatt – áll a sanoma közleményében.
A rádió- és tévéközvetítés sajátosságait szem előtt tartva a műsorok nem egyenes adásban kerülnek sugárzásra. A reggeli műsor, amely napi 4 órában jelentkezik, vágott formában kerül a tévénézők elé, kiemelve a műsor legjobb pillanatait, illetve a törvényi szabályokat szem előtt tartva 22 óra után egy vágatlan verzió is adásba kerül.
A műsor bevezetését és a célcsoport megszólítását áprilisban országos billboard, print és rádió kampány kíséri.
A kábelcsatorna idén márciustól 1,4 millió háztartásban, napi 18 órában fogható az adás.
![](https://24.hu/app/uploads/2024/08/sascxcs-320x180.jpg)
Honnan szerzi a pénzt Harris és Trump a kampányára?
Az amerikai kampányfinanszírozás és a demokrácia kétszáz éve fonódott össze, és mostanáig csak nagyon ritkán korlátozták. Viszont a jelenlegi elnöki kampánynak van egy fontos újítása.